1. Egyszerre több rendelést adtam le, egy csomagban fogom megkapni?
Amennyiben jelzed, hogy több rendelést adtál le és még egyik rendelés sincs lezárva, természetesen egy csomagban küldjük ki. Jelezni tudod ügyfélszolgálatunk felé a megadott elérhetőségek egyikén. Mindenképp erre törekszünk, de ez nem csak rajtunk múlik. Ez ügyben ügyfélszolgálati kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
2. Személyesen el tudok-e menni a rendelésemért?
Személyes átvételi lehetőséget biztosítunk a telephelyünkön (2213 Monorierdő, Tölgyfa utca 80) munkanapokon 08:30 és 16:30 között. Kérünk, csak akkor indulj útnak, ha már jeleztük feléd, hogy rendelésed átvehető! Üzlethelységünk nincs, csak átvételi pontként üzemelünk. Tekintettel arra, hogy áruküldéssel országosan szolgáljuk ki az ügyfeleinket, bolti értékesítéssel nem foglalkozunk.
3. Cserére van-e lehetőség?
Amennyiben meggondoltad magad és másik terméket szeretnél, és raktárkészletünk lehetővé teszi, természetesen állunk rendelkezésedre. Ha a termék szállítás közben sérült és ezért szeretnéd cserélni, csak abban az esetben tudunk segíteni, ha jegyzőkönyv készült a kézbesítéskor a sérülésről. Ezért, ha átvételnél gyanús a csomag (külsérelmi nyomot találsz rajta, vagy nagyon csörög, zörög), haladéktalanul készíttess jegyzőkönyvet a futárral.
Ha csomagautomatánál vetted át a gyanús csomagot, akkor nincs lehetőséged jegyzőkönyvet készíttetni, ebben az esetben kérünk, a csomagot fényképezd le kibontás előtt, közben és után. Minden részletnek látszódnia kell. A doboz sérülésének, a belső tartalomnak, annak is, hogy mennyi csomagolóanyag volt a dobozban és a termékek hogy voltak elrendezve benne.
4. Elfelejtettem a jelszavam
A bejelentkezésnél az elfelejtett jelszó gombra kattintva tudsz új jelszót igényelni.
5. Hogyan törölhetem a megrendelésem?
A szerződéskötés létrejöttétől kezdődően élhetsz a felmondási jogoddal, azonban ezt jelezned kell felénk. A megadott elérhetőségeink egyikén jelezheted az elállási szándékodat, és töröljük a rendelésedet. Ha a csomagod már úton van, mivel elállásnál a visszaküldés költsége téged terhel, kérünk, vedd át a csomagot, jelezd elállási szándékodat és küldd vissza nekünk a csomagot. Tudnod kell azonban, hogy a csomagszám létrejöttét követően erre már nincs lehetőséged! Hálásan köszönjük!
6. Hogyan módosíthatom a megrendelésem?
Vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén. Ha még nem készítettük össze a rendelésedet, szívesen módosítjuk neked! Amikor megkapod a számlát, csomagod már dobozban van és nincs lehetőségünk módosítani. Megteheted ezt a rendelés kiszámlázásáig, az ügyfélszolgálatunk segítségével.
7. Van garancia a termékekre?
Természetesen igen! Még ha mindent is próbálunk ellenőrizni a termékeken sajnos akkor is előfordul , hogy egy-egy termék gyári hibás, rejtett hibával rendelkezik vagy csak a termék minősége kifogásolható! Tartós fogyasztási cikkekre 10.000,- forint érték felett kötelező jótállás terjed ki. Amennyiben a termék értéke nem éri el a 10.000 ,- forintot, úgy kellék- illetve termékszavatossági jogoddal élhetsz. Bár mi mindent megteszünk, hogy csak hibátlan termékeket küldjünk, sajnos előfordul, hogy egy-egy termék gyártási hibás, vagy rejtett hibája van. Természetesen hibás teljesítés esetén a lehető legrövidebb időn belül a jogszabályoknak megfelelően járunk el.
SZÁMLA: jótállási jegynek megfelelő dokumentum (garancialevél) küldünk ki e-mail formályában , ami tartalmazza a jogszabály által meghatározottakat, valamint a megvásárolt termékek esetében a Mikonyhánk Kft által vállalt, jótállással (garanciával) összefüggő fontosabb tudnivalókat, (vásárlás időpontja, termékek megnevezése és ára)
8. Árajánlatkérés esetén milyen adatokra lesz szükség?
Amennyiben céged számára szeretnél egyedi árajánlatot kérni, az alábbi feltételek teljesülése mellett tudunk neked segíteni:
-
150.000,- forint felett
-
50% előleg fizetése (nagyobb mennyiségű megrendelés esetén)
-
Banki átutalással
-
Kizárólag cégek számára
Az árajánlat készítéséhez az alábbi információkra lesz szükségünk:
-
Cég neve, címe, adószáma
-
Kapcsolattartó adatai
-
Teljesítési határidő
-
Az árajánlatban szereplő termékek, melyeket webáruházunkban lévő készleten lévő (kosárba lehet tenni) termékekből állíts össze
-
Pontos darabszám
-
Szállítás módja (kiszállítás, vagy személyes átvétel?)
Árajánlatunk mindig tájékoztató jellegű, melyet az aktuális készlet szerint állítunk össze, az aktuális készlet a megrendelés időpontjáig változhat, valamint fenntartjuk az ár változtatás jogát.
9. Hogyan tudok rendelni?
A) Weboldalon keresztül
Itt van lehetőséged kedvezményes kuponokat felhasználni. Kihasználni a regisztráció miatti előnyöket. Online bankkártyás fizetésre
B) E-mail üzenetben (rendeles@mikonyhank.hu)
Ezekre az információkra lesz szükségünk
Megrendelő: Név / Szállítási cím / Számlázási cím (ha eltér) / Mobilszám / Átvételi mód / Fizetési mód
Termék: Pontos neve vagy cikkszáma / darabszám / esetleg szín /
C) Telefonon keresztül
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:00 és 16:00 között várja a hívásokat.
Ezekre az információkra lesz szükségünk
Megrendelő: Név / E-mail cím/ Szállítási cím / Számlázási cím (ha eltér) / Mobilszám / Átvételi mód / Fizetési mód
Termék: Pontos neve vagy cikkszáma / darabszám / esetleg szín /
Export illetve Expressz szállítással kért rendeléseket nem tudunk telefonon, valamint e-mailben felvenni. Jeleznénk , hogy ezen rendelési módokkal nem tudjuk az alábbi megrendelés típusokat teljesíteni: Export / Expressz csomagfeladás
10. Szállítási idő megrendeléstől számítva:
Díjmentes 30.000 Forinttól, belföldre
A szállítási időintervallumok megközelítőleg az alábbiak szerint alakulnak.
Munkanapra érvényesek - Karácsonyi szezonban nem érvényesek!
- Expressz 12 -24 óra
- Gls 24-60 óra
- Mpl 36-96 óra
- Pick 36-96 óra
- Export : Előre egyeztetett
- Időzített: Előre egyeztetett
A szállítási idő munkanapra értendő, valamint a kiemelt karácsonyi időszakban webáruházunk és a futárszolgálatok leterheltsége miatt nem érvényes.
A teljes ASZF ide kattintva megtalálható.
További kérdésekkel forduljon hozzánk bizalommal:
www.mikonyhank.hu
e-mail: rendeles@mikonyhank.hu
telefonszám: +3670/3717404
Telephelyünk nyitvatartási ideje: H-P 08:30-16:30-ig